امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://mrzareii.cloob24.com
0

استفاده از برنامه‌های رسمی ارایه شده توسط بانک‌ها و موسسات مالی می‌تواند امن‌ترین نوع پرداخت همراه را به ارمغان آورد. همان‌طور که می‌دانید برای استفاده از این سرویس می‌بایست رمز عبور و نام کاربری جداگانه‌ای را از بانک دریافت و به وسیله آن فعالیت‌های بانکیتان را انجام دهید.

  • اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اپلیکیشن‌های بانکی را تنها از خود بانک و یا فروشگاه‌های نر‌م‌افزاری معتبر دریافت کنید و به هیچ عنوان به اپلیکیشن‌های ارایه شده توسط وب‌سایت‌ها و یا موجود در شبکه‌های اجتماعی اطمینان نکنید.
  • دیگر نکته‌ای که هنگام استفاده از موبایل بانک بهتر است رعایت کنید قرارندادن تلفن همراه در اختیار افراد ناآشناست. هم‌چنین نصب یک آنتی ویروس مناسب و گذاشتن یک رمز عبور قدرتمند بر روی تلفن‌همراه و یا به صورت جداگانه بر روی اپلیکیشن موبایل بانک می‌تواند دسترسی افراد سودجو به اطلاعات شما را سخت‌تر کند.
  • رعایت نکاتی هم‌چون نگه نداشتن نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک در تلفن همراه می‌تواند امنیت شما و حساب بانکیتان را افزایش دهد. هم‌چنین برخی از بانک‌ها در اپلیکیشن خود امکان استفاده از سنسورهای تشخیص هویت هم‌چون اسکنر اثرانگشت را قرار داده‌اند که بهتر است از آن‌ استفاده کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه